Przejdź do treści

Informacje Dyrektora Szkoły

W związku z zagrożeniem koronawirusem – COVID -19, Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 18 w Sosnowcu uprzejmie prosi wszystkich pracowników szkoły, rencistów i emerytów o pobranie ze strony szkoły: www.sp18sosnowiec.pl  wniosku o przyznanie świadczenia socjalnego „wczasów pod gruszą” (WNIOSEK o przyznanie świadczenia socjalnego).  

Do wniosku należy dołączyć: Oświadczenie o dochodach za 2019 r.

Zainteresowani mogą ubiegać się również o inne świadczenia związane z zakładowym funduszem socjalnym m.in. o pożyczką na cele mieszkaniowe. Wniosek, umowa i oświadczenia poręczycieli umieszczone są na stronie internetowej szkoły w zakładce – Wnioski

Osoby zainteresowane otrzymaniem pomocy socjalnej przesyłają wypełnione dokumenty na jeden z wybranych adresów: – sp18@sosnowiec.edu.pl – korzystając z poczty tradycyjnej: Szkoła Podstawowa nr 18, ul. Przyjaciół Żołnierza 1, 41-200 Sosnowiec- przekazując dokumenty do skrzynki umieszczonej na budynku szkoły, przy wejściu głównym.